Sales Development Manager- zdalnie
Handel i Eksport
Cała Polska

Dla naszego Klienta - firmy produkcyjnej z zagranicznym kapitałem - szukamy Sales Development Managera (praca zdalna) z doświadczeniem w branży form wtryskowych.

Jeśli jesteś osobą otwartą na zmiany zawodowe i chcesz podjąć nowe wyzwanie - Aplikuj na tę ofertę >>

Firma zlokalizowana jest w województwie Kujawsko - Pomorskim.

Zakres obowiązków

  • Identyfikowanie i pielęgnowanie nowych perspektyw sprzedaży form wtryskowych (do różnych branż), wspieranie rozwoju relacji z klientem biznesowym (zagranicznym)
  • Aktywne pozyskiwanie kontrahentów biznesowych dla przedsiębiorstwa
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii oraz planów sprzedaży, dostosowanych do celów rozwojowych przedsiębiorstwa
  • Przeprowadzanie rozmów sprzedażowych z potencjalnymi kontrahentami
  • Ścisła współpraca z Zarządem firmy i innymi Działami w celu zrozumienia możliwości produkcyjnych Zakładu oraz skutecznego reprezentowania organizacji
  • Nadzorowanie procesów wyceny, oraz doradztwo biznesowe i produktowe dla klientów
  • Zapewnianie skutecznej pomocy inżynieryjnej i komunikacji technicznej między klientami a kierownikami projektów
  • Bieżące raportowanie kierownictwu przeprowadzonych działań sprzedażowych.

Poszukiwane kompetencje

  • Minimum 5 lat doświadczenia w branży technicznej, metalowej na podobnym stanowisku 
  • Znajomość branży form wtryskowych lub przetwórstwa tworzyw sztucznych wykorzystywana w celu realizacji planów sprzedażowych
  • Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży w środowisku produkcyjnym
  • Rozbudowana wiedza na temat sprzedaży oraz wysokie kompetencje biznesowe 
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Silna orientacja na realizację zadań i osiąganie założonych celów celów
  • Samodzielność w planowaniu i organizacji pracy
  • Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pozyskiwaniu form wtryskowych do branży przetwórstwa tworzyw sztucznych.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pakiet medyczny
  • Bogaty zestaw benefitów
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, auto służbowe) 
  • Wsparcie rekrutera CorsonHR na każdym etapie rekrutacji

 

Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 395 795, rekrutacja@corsonhr.pl.