Specjalista ds. Zakupów
Handel i Eksport
Toruń
Dla naszego Klienta, firmy z branży motoryzacyjnej, która od wielu lat istnieje na rynku poszukujemy Specjalisty ds. Zakupów
Zachęcamy do zapoznania się z wymaganiami i APLIKACJI!

Zakres obowiązków

  • Dbanie o harmonogram zamówień oraz przestrzeganie ustalonych terminów,
  • Dbanie o ciągłość produkcji poprzez nadzór nad zakupami niezbędnych materiałów ( od
    potwierdzenia zamówienia do dostarczenia ich do magazynu),
  • Identyfikacja problemów z procesie dostaw i komunikowanie ich zespołowi, M & P Manager,
  • Współpraca z istniejącymi dostawcami oraz nawiązywanie nowych kontaktów z dostawcami,
  • Samodzielna kontrola grupy dostawców w tym analiza ryzyka i poszukiwanie oszczędności,
  • Ścisła współpraca z odziałem firmy w Wielkiej Brytanii, a także innymi działami (w tym z działem
    księgowości),
  • Organizowanie audytów u dostawców,
  • Zarządzanie oraz aktualizacja systemu ERP,
  • Obsługa procesu reklamacji w obszarze dostawców,
  • Nadzór nad odbiorem pierwszej dostawy oraz kontrola realizacji postanowień umowy,
  • Prowadzenie listy zamówień, raportów i dokumentacji, w tym dokumentacji importowej (Generowanie dokumentacji celnej dla przesyłek przychodzących poprzez tłumaczenie z języka
    angielskiego na polski.),
  • Monitorowanie zmian poziomu zapasów,
  • Realizacja odpraw importowych,
  • Raportowanie do bezpośrednich przełożonych w Wielkiej Brytanii i w Polsce oraz niektórych dostawców.
  • Zarządzanie przepływem informacji.

Poszukiwane kompetencje

  • Doświadczenie w dziale zakupów lub związane z łańcuchem dostaw (mile widziane w branży motoryzacyjnej),
  • Biegła znajomość języka angielskiego umożliwiającą codzienną komunikację z oddziałem w UK oraz z dostawcami,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Doskonała znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel, Word),
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz pożądane negocjacyjne,
  • Umiejętność współpracy w zespole,
  • Umiejętność podejmowania trafnych decyzji,
  • Elastyczność (praca w wymagającym środowisku),
  • Mile widziana znajomość programów klasy ERP (typu SAGE/EPICOR/SAP),
  • Atutem będzie doświadczenie w pracy z importem/eksportem (odprawy importowe),
  • Odpowiedzialność, skrupulatność oraz kreatywność.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia z perspektywą nawiązania długotrwałej współpracy,
  • Praca w międzynarodowym środowisku firmy o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Benefity (karta Multisport, prywatna opieka medyczna).

 

 

Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 395 795, rekrutacja@corsonhr.pl.