Specjalista ds. Zakupów
Handel i Eksport
Toruń
Dla naszego Klienta, firmy z branży motoryzacyjnej, która od wielu lat istnieje na rynku poszukujemy Specjalisty ds. Zakupów
Zachęcamy do zapoznania się z wymaganiami i APLIKACJI!
Zachęcamy do zapoznania się z wymaganiami i APLIKACJI!
Zakres obowiązków
- Dbanie o harmonogram zamówień oraz przestrzeganie ustalonych terminów,
- Dbanie o ciągłość produkcji poprzez nadzór nad zakupami niezbędnych materiałów ( od
potwierdzenia zamówienia do dostarczenia ich do magazynu), - Identyfikacja problemów z procesie dostaw i komunikowanie ich zespołowi, M & P Manager,
- Współpraca z istniejącymi dostawcami oraz nawiązywanie nowych kontaktów z dostawcami,
- Samodzielna kontrola grupy dostawców w tym analiza ryzyka i poszukiwanie oszczędności,
- Ścisła współpraca z odziałem firmy w Wielkiej Brytanii, a także innymi działami (w tym z działem
księgowości), - Organizowanie audytów u dostawców,
- Zarządzanie oraz aktualizacja systemu ERP,
- Obsługa procesu reklamacji w obszarze dostawców,
- Nadzór nad odbiorem pierwszej dostawy oraz kontrola realizacji postanowień umowy,
- Prowadzenie listy zamówień, raportów i dokumentacji, w tym dokumentacji importowej (Generowanie dokumentacji celnej dla przesyłek przychodzących poprzez tłumaczenie z języka
angielskiego na polski.), - Monitorowanie zmian poziomu zapasów,
- Realizacja odpraw importowych,
- Raportowanie do bezpośrednich przełożonych w Wielkiej Brytanii i w Polsce oraz niektórych dostawców.
- Zarządzanie przepływem informacji.
Poszukiwane kompetencje
- Doświadczenie w dziale zakupów lub związane z łańcuchem dostaw (mile widziane w branży motoryzacyjnej),
- Biegła znajomość języka angielskiego umożliwiającą codzienną komunikację z oddziałem w UK oraz z dostawcami,
- Wykształcenie wyższe,
- Doskonała znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel, Word),
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz pożądane negocjacyjne,
- Umiejętność współpracy w zespole,
- Umiejętność podejmowania trafnych decyzji,
- Elastyczność (praca w wymagającym środowisku),
- Mile widziana znajomość programów klasy ERP (typu SAGE/EPICOR/SAP),
- Atutem będzie doświadczenie w pracy z importem/eksportem (odprawy importowe),
- Odpowiedzialność, skrupulatność oraz kreatywność.
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia z perspektywą nawiązania długotrwałej współpracy,
- Praca w międzynarodowym środowisku firmy o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Benefity (karta Multisport, prywatna opieka medyczna).
Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 395 795, rekrutacja@corsonhr.pl.