Specjalista ds. Social Media
Handel i Eksport
Bydgoszcz
Dla naszego Klienta, firmy z branży fashion, która od wielu lat istnieje na rynku modowym, poszukujemy Specjalisty ds. Social Media.
Zachęcamy do zapoznania się z wymaganiami i APLIKACJI!

Zakres obowiązków

  • Wdrażanie strategii marketingowej,
  • Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych, współprowadzenie profili (Facebook, Youtube, Instagram, LinkedIn),
  • Udział w przygotowywaniu i dystrybuowaniu treści (strona www, blog, newslettery),
  • Udział w kreacji oraz realizacji materiałów promocyjnych, wideo i sesji zdjęciowych,
  • Kreowanie nowych pomysłów, aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań oraz ich wdrażanie,
  • Konstruktywne wnioski i wdrażanie nowych propozycji,
  • Analiza i raporty z prowadzonych działań.

Poszukiwane kompetencje

  • Doświadczenie w tworzeniu i publikowaniu angażujących treści,
  • Wysokie umiejętności edytorskie i copywriterskie,
  • Doświadczenie w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych,
  • Dobra organizacja czasu pracy własnej oraz terminowość,
  • Mile widziana znajomość programu Canva do tworzenia np. Instastories,
  • Gotowość do podjęcia pracy stacjonarnej.

Oferujemy

  • Nieformalna atmosfera pracy i pełna swoboda ubioru — nosisz to, co lubisz i jesteś sobą,
  • Zniżki na produkty firmowe,
  • Praca w dynamicznym i różnorodnym zespole ludzi, którzy lubią to, co robią,
  • Umowa o pracę oraz narzędzia niezbędne do jej wykonywania,
  • Możliwość pracy hybrydowej,
  • Wsparcie Rekrutera CorsonHR na każdym etapie rekrutacji.

 

Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 395 795, rekrutacja@corsonhr.pl.