Key Account Manager
Obsługa Klienta
Inowrocław
Dla naszego Klienta, rozwijającej się firmy z branży technicznej, produkującej dla różnych obszarów przemysłu, zlokalizowanej w Inowrocławiu - poszukujemy Key Account Managera.
Jeśli jesteś osobą komunikatywną i jednocześnie dobrze zorganizowaną- APLIKUJ.
Jeśli jesteś osobą komunikatywną i jednocześnie dobrze zorganizowaną- APLIKUJ.
Zakres obowiązków
- Bieżący kontakt oraz obsługa klientów firmy produkcyjnej z powierzonego portfela (klienci z Polski i zagranicy),
- Nadzór nad obiegiem dokumentów związanych ze sprzedażą,
- Koordynowanie planu sprzedażowego,
- Przygotowanie dokumentacji dotyczącej zamówień i wysyłek towarów,
- Raportowanie,
- Współpraca z innymi działami firmy.
Poszukiwane kompetencje
- Wykształcenie min. średnie,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku,
- Obsługa komputera w zakresie programów MS Office i Excel,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Komunikatywność, dyspozycyjność, dokładność,
- Umiejętności analityczne i zdolności organizacyjne,
- Mile widziane posiadanie prawo jazdy kat. B,
Oferujemy
- Szkolenia zawodowe i możliwość rozwoju,
- Pakiet medyczny,
- Możliwość dofinansowania nauki,
- Preferencyjne warunki ubezpieczeń,
- Dobra atmosfera pracy,
- Spotkania integracyjne,
- Wsparcie Rekrutera CorsonHR na każdym etapie rekrutacji.
Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 395 795, rekrutacja@corsonhr.pl.