Key Account Manager
Obsługa Klienta
Inowrocław
Dla naszego Klienta, rozwijającej się firmy z branży technicznej, produkującej dla różnych obszarów przemysłu, zlokalizowanej w Inowrocławiu - poszukujemy Key Account Managera. 

Jeśli jesteś osobą komunikatywną i jednocześnie dobrze zorganizowaną- APLIKUJ.

Zakres obowiązków

  • Bieżący kontakt oraz obsługa klientów firmy produkcyjnej z powierzonego portfela (klienci z Polski i zagranicy),
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów związanych ze sprzedażą,
  • Koordynowanie planu sprzedażowego,
  • Przygotowanie dokumentacji dotyczącej zamówień i wysyłek towarów,
  • Raportowanie,
  • Współpraca z innymi działami firmy.

Poszukiwane kompetencje

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • Doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku,
  • Obsługa komputera w zakresie programów MS Office i Excel,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Komunikatywność, dyspozycyjność, dokładność,
  • Umiejętności analityczne i zdolności organizacyjne,
  • Mile widziane posiadanie prawo jazdy kat. B,

Oferujemy

  • Szkolenia zawodowe i możliwość rozwoju,
  • Pakiet medyczny,
  • Możliwość dofinansowania nauki,
  • Preferencyjne warunki ubezpieczeń,
  • Dobra atmosfera pracy,
  • Spotkania integracyjne,
  • Wsparcie Rekrutera CorsonHR na każdym etapie rekrutacji.

Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 395 795, rekrutacja@corsonhr.pl.