Specjalista ds. wsparcia klienta- j. francuski
Obsługa Klienta
Toruń

Naszym Klientem, jest szanowany w regionie Pracodawca, o zasięgu międzynarodowym z branży logistycznej i transportowej.

 

Jeśli chciałabyś/byś rozwijać się w takiej branży i zostać częścią takiego zespołu, zapraszamy Cię do tej rekrutacji >>

Zakres obowiązków

  • Kompleksowa obsługa klienta francuskojęzycznego w branży transportowej
  • Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta zagranicznego (połączenia przychodzące)
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów
  • Pomoc w dokonywaniu płatności mandatów oraz bieżący kontakt z Urzędami i instytucjami we Francji
  • Administracja biurowa
  • Prowadzenie i nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnątrzzakładowej

Poszukiwane kompetencje

  • Warunek konieczny: dobra znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym- B1+
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta
  • Dobra organizacja czasem pracy
  • Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność
  • Lojalność, uczciwość, zaangażowanie i odpowiedzialność
  • Wykształcenie min. średnie
  • Mile widziane osoby z różnych branży

Oferujemy

  • Atrakcyjne i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Zatrudnienie od zaraz
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Kurs języka hiszpańskiego
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podwyższanie kwalifikacji
  • Stałą pracę w młodym, dynamicznym i międzynarodowym zespole
  • Dofinansowanie do Pakietu socjalnego (ubezpieczenie zdrowotne itp.)
  • Premie świąteczne i stażowe

 

Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 395 795.

 

W CV prosimy o umieszczenie następującej klauzuli:

,,Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym przez Administratora Danych Osobowych, którym jest: Corson s.c. (dalej CorsonHR) z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 4A lok. 315 (kod pocztowy: 85-758), e-mail: info@corson.pl w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko Specjalista ds. wsparcia klienta (j. francuski)-Toruń. Wyrażam także zgodę na przekazanie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji."