Starszy Specjalista ds. Finansowych
Finanse i Księgowość
Bydgoszcz
Dla naszego klienta, firmy technicznej z kapitałem zagranicznym, poszukujemy Starszego Specjalisty ds. Finansowych.
Jeśli posiadasz kilku letnie doświadczenie na stanowisku Księgowym, Finansowym w firmie produkcyjnej oraz posługujesz się językiem angielskim, to zapraszamy do rekrutacji >>>
Zakres obowiązków
- Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z polityką rachunkowości oraz obowiązującymi przepisami,
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
- Kontrola prawidłowości operacji księgowych,
- Przygotowywanie sprawozdań finansowych i raportów na potrzeby banków oraz instytucji zewnętrznych,
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, NBP),
- Nadzór nad zamknięciem miesiąca,
- Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, VAT UE, CIT 10Z, IFT-2R, Sprawozdanie o terminach zapłaty w trasakcjach handlowych),
- Nadzór nad dokumentacją ceny transferowych,
- Kontrola rozrachunków, uzgadnianie sald, sporządzanie kompensat z kontrahentami, rozliczanie delegacji,
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie amortyzacji,
- Kontrola terminowości rozliczeń,
- Przygotowanie i uczestniczenie w audycie firmy oraz w czynnościach kontrolnych organów podatkowych i finansowych,
- Monitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowości oraz przygotowanie do nich przedsiębiorstwa,
- Nadzór na regułami księgowymi w systemie finansowo-księgowym.
Poszukiwane kompetencje
- Doświadczenie minum 5 letnie na podobnym stanowiski
- Znajomość ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego,
- Praktyczne doświadczenie w prowadzeniu pełnych ksiąg rachunkowych,
- Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych i innych raportów
- Znajomość pakietu Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1
- Rzetelność, skrupulatność i odpowiedzialność,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Zdolności analityczne i organizacyjne,
- Komunikatywność i umiejętność współpracy z innymi działami.
Oferujemy
- Pełną wyzwań pracę w renomowanej firmie o międzynarodowym zasięgu;
- Wszelkie potrzebne narzędzia pracy: m.in. komputer, telefon;
- Prywatna opieka medyczna;
- Premie;
- Karty przedpłacone;
- Program rekomendacji pracowników;
- Grupowe ubezpieczenie medyczne;
- Możliwość rozwoju w gronie eksperckim;
- Wsparcie rekrutera CorsonHR na każdym etapie rekrutacji.
Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 395 795, rekrutacja@corsonhr.pl.