Senior Logistics and Materials Manager
Logistyka, Zakupy, Magazyn
Bydgoszcz
Dla naszego klienta firmy z branży technicznej, w związku z rozwojem Oddziału w Bydgoszczy poszukujemy Kandydatów/-tek na stanowisko Senior Logistics and Materials Manager.
Jeśli jesteś otwarty/-a na zmiany zawodowe- APLIKUJ !
Zakres obowiązków
- Zarządzanie działem Łańcucha Dostaw i Materiałów;
- Opracowywanie i wdrażanie strategii łańcucha dostaw zgodnie z celami organizacji, w tym nadzorowanie działów planowania, zaopatrzenia, magazynowania i logistyki;
- Monitorowanie i analizowanie wskaźników łańcucha dostaw, takich jak poziomy zapasów, koszty, terminy dostaw i jakość, w celu identyfikacji obszarów wymagających poprawy;
- Projektowanie i wdrażanie nowych procesów i procedur w celu poprawy wydajności łańcucha dostaw i obniżenia kosztów;
- Zapewnienie zgodności ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami związanymi z operacjami łańcucha dostaw;
- Prognozowanie wymagań materiałowych na podstawie głównego harmonogramu produkcji (MPS), planu popytu i projekcji sprzedaży;
- Prowadzenie ciągłego doskonalenia (CI) w zakresie zarządzania materiałami, magazynowania i logistyki wewnętrznej;
- Współpraca z Działami Produkcji, Inżynierii, Jakości i Finansów w celu osiągnięcia celów w zakresie obsługi, kosztów i celów;
- Opracowywanie i wdrażanie strategii mających na celu poprawę wydajności łańcucha dostaw oraz za zapewnienie, że wszyscy dostawcy i partnerzy spełniają swoje cele w zakresie wydajności;
- Zarządzanie Kupcami, Kontrolerami Zapasów, Liderami Zespołu Magazynu;
- Raportowanie do Dyrektora Generalnego.
Poszukiwane kompetencje
- Wyższe wykształcenie m.in. tytuł licencjata w Łańcuchu Dostaw, Operacjach, Inżynierii, Biznesie itp. (lub
równoważne doświadczenie); - 7–10+ lat w planowaniu/zarządzaniu materiałami w łańcuchu dostaw w środowisku produkcyjnym, z odpowiedzialnością za zarządzanie zespołem;
- Preferowane certyfikaty: APICS/ASCM CPIM lub CSCP; Lean/Six Sigma Green Belt;
- Zaawansowane umiejętności Excela, doświadczenie z Power BI lub Tableau jest pożądane;
- Zrozumienie struktur BOM (listy materiałowej), kontroli ECO/zmiany, procesów jakości i rachunkowości kosztów;
- Znajomość przepisów dotyczących zgodności handlowej i materiałowej (np. REACH/RoHS);
- Wysokie zdolności managerskie, negocjacyjne i komunikacyjne;
- Strategiczne podejście do realizowanych celów, inicjowanie zmian.
Oferujemy
- Pełną wyzwań pracę w renomowanej firmie o międzynarodowym zasięgu;
- Wszelkie potrzebne narzędzia pracy: m.in. komputer, telefon;
- Prywatna opieka medyczna;
- Premie;
- Karty przedpłacone;
- Program rekomendacji pracowników;
- Grupowe ubezpieczenie medyczne;
- Możliwość rozwoju w gronie eksperckim;
- Wsparcie rekrutera CorsonHR na każdym etapie rekrutacji.
Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 395 795.