Senior Logistics and Materials Manager
Logistyka, Zakupy, Magazyn
Bydgoszcz

Dla naszego klienta firmy z branży technicznej, w związku z rozwojem Oddziału w Bydgoszczy poszukujemy Kandydatów/-tek na stanowisko Senior Logistics and Materials Manager.


Jeśli jesteś otwarty/-a na zmiany zawodowe- APLIKUJ !

Zakres obowiązków

  • Zarządzanie działem Łańcucha Dostaw i Materiałów;
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii łańcucha dostaw zgodnie z celami organizacji, w tym nadzorowanie działów planowania, zaopatrzenia, magazynowania i logistyki;
  • Monitorowanie i analizowanie wskaźników łańcucha dostaw, takich jak poziomy zapasów, koszty, terminy dostaw i jakość, w celu identyfikacji obszarów wymagających poprawy;
  • Projektowanie i wdrażanie nowych procesów i procedur w celu poprawy wydajności łańcucha dostaw i obniżenia kosztów;
  • Zapewnienie zgodności ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami związanymi z operacjami łańcucha dostaw;
  • Prognozowanie wymagań materiałowych na podstawie głównego harmonogramu produkcji (MPS), planu popytu i projekcji sprzedaży;
  • Prowadzenie ciągłego doskonalenia (CI) w zakresie zarządzania materiałami, magazynowania i logistyki wewnętrznej;
  • Współpraca z Działami Produkcji, Inżynierii, Jakości i Finansów w celu osiągnięcia celów w zakresie obsługi, kosztów i celów;
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii mających na celu poprawę wydajności łańcucha dostaw oraz za zapewnienie, że wszyscy dostawcy i partnerzy spełniają swoje cele w zakresie wydajności;
  • Zarządzanie Kupcami, Kontrolerami Zapasów, Liderami Zespołu Magazynu;
  • Raportowanie do Dyrektora Generalnego.

Poszukiwane kompetencje

  • Wyższe wykształcenie m.in. tytuł licencjata w Łańcuchu Dostaw, Operacjach, Inżynierii, Biznesie itp. (lub
    równoważne doświadczenie);
  • 7–10+ lat w planowaniu/zarządzaniu materiałami w łańcuchu dostaw w środowisku produkcyjnym, z odpowiedzialnością za zarządzanie zespołem;
  • Preferowane certyfikaty: APICS/ASCM CPIM lub CSCP; Lean/Six Sigma Green Belt;
  • Zaawansowane umiejętności Excela, doświadczenie z Power BI lub Tableau jest pożądane;
  • Zrozumienie struktur BOM (listy materiałowej), kontroli ECO/zmiany, procesów jakości i rachunkowości kosztów;
  • Znajomość przepisów dotyczących zgodności handlowej i materiałowej (np. REACH/RoHS);
  • Wysokie zdolności managerskie, negocjacyjne i komunikacyjne;
  • Strategiczne podejście do realizowanych celów, inicjowanie zmian.

Oferujemy

  • Pełną wyzwań pracę w renomowanej firmie o międzynarodowym zasięgu;
  • Wszelkie potrzebne narzędzia pracy: m.in. komputer, telefon;
  • Prywatna opieka medyczna;
  • Premie;
  • Karty przedpłacone;
  • Program rekomendacji pracowników;
  • Grupowe ubezpieczenie medyczne;
  • Możliwość rozwoju w gronie eksperckim;
  • Wsparcie rekrutera CorsonHR na każdym etapie rekrutacji.

 

Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 395 795.