Dołącz do zespołu jako Samodzielna/-y Księgowa/-y !
Naszym klientem jest dynamiczne rozwijająca się firma usługowa, która stawia na rzetelność, zaangażowanie, profesjonalizm i partnerską atmosferę w pracy.
Obecnie poszukujemy doświadczonej osoby, która obejmie kluczowe stanowisko Samodzielnej/-ego Księgowej/-ego i wesprze zespół w codziennym prowadzeniu spraw finansowo-księgowych.
Jeśli cenisz sobie samodzielność, precyzję i stabilność zatrudnienia, a do tego lubisz mieć realny wpływ na kształt procesów księgowych w firmie- ta ofert a jest dla Ciebie!
Zakres obowiązków
- Rejestrowanie operacji finansowych: Księgowanie faktur, transakcji bankowych, importu usług i innych dokumentów księgowych;
- Rozliczenia podatkowe: Przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, takich jak CIT, VAT, VAT-UE, PCC oraz JPK;
- Kontrola rozrachunków: Regularne uzgadnianie sald kont księgowych i rozrachunków z kontrahentami;
- Sprawozdawczość finansowa: Opracowywanie miesięcznych i rocznych raportów oraz sprawozdań finansowych dla zarządu firmy oraz instytucji zewnętrznych (GUS, NBP);
- Zarządzanie płatnościami: Monitorowanie płatności i nadzorowanie przepływów pieniężnych w firmie;
- Ewidencja majątku: Prowadzenie rejestru środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, a także rozliczanie amortyzacji i rozliczeń międzyokresowych kosztów;
- Operacje księgowe złożone: Księgowanie rezerw, wycen walutowych, kalkulacja podatku odroczonego oraz rozliczenia międzyokresowe kosztów.
Poszukiwane kompetencje
- Wykształcenie kierunkowe min. średnie (mile widziane wyższe - ekonomia, rachunkowość itp.);
- Mile widziane certyfikaty księgowe na różnych poziomach;
- Minimum kilkuletnie doświadczenie (pełna księgowość - warunek konieczny);
- Znajomość prawa rachunkowego i podatkowego;
- Swobodne poruszanie się w systemach księgowo-finansowych (Exact Globe - mile widziany);
- Dobra znajomość programu Excel;
- Dokładność, samodzielność.
Oferujemy
- Wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia i kompetencji;
- Realny wpływ na dział księgowości i możliwość rozwoju;
- Benefity pozapłacowe (m.in prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, świąteczne dodatki pieniężne, karta Multisportu oraz inne dodatkowe benefity);
- Wsparcie rekrutera CorsonHR na każdym etapie rekrutacji.
Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 395 795.